Įžanga:
Globos įstaigose, kuriose gyvena žmonės su fizinėmis ir psichinėmis sveikatos problemomis, svarbu užtikrinti greitą ir efektyvią personalo pagalbą. Socialinės globos normos nustato, kad tokiuose įstaigose turi būti užtikrinta galimybė pacientams greitai išsikviesti pagalbą, neišeinant iš savo kambario, jeigu jų sveikatos būklė to reikalauja.
Problema:
Klientas ieškojo sprendimo, kuris padėtų greitai ir efektyviai reaguoti į pagalbos iškvietimus didelėje globos įstaigoje su daug kambarių ir gyventojų. Siekiant įgyvendinti šį poreikį, reikėjo belaidės personalo iškvietimo sistemos, kuri būtų paprastai, greitai ir pigiai įdiegiama, be dulkių, remonto ar panašių nepatogumų, nes kambariai jau buvo apgyvendinti.
Sprendimas:
Spectra Baltic, UAB pasiūlė belaidę personalo iškvietimo sistemą su ekranais darbuotojų kabinetuose, mygtukais visose patalpose ir specialiu įvykių sąrašu pagalbos užklausų sekimui.
Veikimo principas:
Nauda:
Išvados:
Belaidė personalo iškvietimo sistema atitinka socialinės globos normų reikalavimus ir padeda optimizuoti darbuotojų darbo procesus. Sistema itin lengvai įdiegiama, nereikia atlikti remonto darbų. Patogu naudoti patalpose, kuriose jau gyvena žmonės. Šis sprendimas padidina gyventojų saugumą, suteikia jiems daugiau privatumo ir pagerina bendrą įstaigos veiklą. Įdiegus šią sistemą, pacientų priežiūra tampa ne tik efektyvesnė, bet ir humaniškesnė, o sistema yra lanksti ir pritaikoma įvairioms įstaigos patalpų sąlygoms.